Sommar = skavsår!

Tisdag 1 Juni:

Shit alltså, det är Juni redan! Det är fan sommar nu!


Jobbdags igen.
Och jag har juh inte köpt något busskort nu. Började i fredags med att gå till och från jobbet.. så nu är det bara att fortsätta med det!


Idag har jag utvecklingssamtal också på jobbet!
Tycker alltid att det är jobbigt med sånt där... uschh... :oS
Men det gick juh bra.
Och nu har jag läxa också! Som ska lämnas in skriftligt.
Kul och jobbigt och jag vet inte vad...
Jajja...

Vi satt utomhus på utvecklingssamtalet. Shit vad varmt det var!! Brändes i ansiktet.
Det märks verkligen att det är sommar nu!

Och sommar = skavsår!!! :o/
Mmmhhmmm....
Får fan skavsår av ALLA jävla skor nu!! :o(
Men det är juh så att på sommaren är det varmt och man går barfota i skorna... dessutom när det är varmt så svullnar fötterna upp också. Skavsår, skavsår, skavsår... BLÄ!

Imorse grävde jag fram ett par gamla (förrförra årets?) tygskor då. Tänkte att jag behövde något bekvämt att promenera till jobbet i... men näää det gick inte heller, skaaaaavsår...
...fick lov att akut köpa nya skor IGEN på jobbet. :oS
Blev dessa marinblå tygkineser med världens mjukaste och flexiblaste sula!
Och nej, jag köper fan aldrig bara ett par skor. Så ett par rosa likadana blev det också! Hahah...


Efter jobbet blev det sen ingen promenad hem - första fusket! SMS-biljett och buss hem!
Men jag får faktiskt skylla på att jag hade varit och handlat mat på rasten - och kattsand!!! Kändes inte riktigt jättelockande att gå och bära hem den där 5 kg's kattsandpåsen + en massa annat hela vägen!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0