Skön morgon! :o)

Lördag 19 Juni:

Vaknar relativt tidigt...
Mickis: "Jag drar ut..."
Jaha okej...
"Jag ska äta glass med Lollo. Ska du med?"
Nej... jag vill inte störa, gå du...
"Men upp ur sängen nu, du ska med..:"
Nej, joo, nej, joo... och så släpade jag mig upp och drog på mig kläder...
...och jag var i desperat behov av värktabletter (som var slut) så det blev stan då.
Tandvärk... :o(

Frukost på Trattens uteservering...



iPhone, u gotto love it, huhh... :oS



Både Mickis och Lollo sitter och knappar på sina mobiler!

Efter frullen blire glass då. I solen, på en gräsmatta. :o)



Lollo nämnde något om att suga på glassen... :oS
...och Mickis fick plötsliga problem med att äta sin... hahah...



Nää går inte så bra det där... ;oP




Gotto try to catch a tan...



Nej, går verkligen inte bra att äta upp den där glassen! ;o)




Gitarren fick förståss följa med ut... :o)



Me likey Smultron citron!!



Jenny dök också upp en stund och försökte få lite sol...
...men sen smet jag hem!
Jag skulel bara gå upp på toa men fastnade hemma eftersom tandvärken slog till sådant igen så jag bara ville gråta... :o(
Och så gav de andra upp också...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0