På slödagen blire inte mer avancerat än korv med bröd!

Onsdag 9 Juni:

Ledig = Slappdag!
Japp, tänker inte lyfta ett finger idag!
TRÖTT!! Fråga mig inte varför jag inte tar sovmorgon iaf utan går upp med Mickis på morgonen. Jag vet inte varför!

Frukost: Jordgubbsfil med Cheerios & russin.
Plus två knäckisar med salami.
Ingen juice hemma, kom jag på i sista stund... :oS
...och då orkade jag inte börja koka thé. Så Cola fick det minsann bli! ;oP



Middag: Korv med bröd!
Plus Cola. JA, jag är beroende av Cola (Zero)!!



Efterrätt: Cheez Ballz!
Jepp, Mickis ville absolut ha, så vi gick och köpte... :oS


Slödagen avslutas med slökväll där vi båda däckar i soffan till Mickis jäkla CSI-maraton... "Ett avsnitt till bara"... Jag är trööött... "Jag väcker dig om du somnar - på ett gulligt sätt så du inte blir sur." (Jag blir grinig när jag somnar i soffan, så jag vill helst inte göra det!) Mjoojoovisst, klart hon också somnar! Och jag vaknar först av oss. Som tur är hann jag inte somna ordentligt och var inte så jädrans grinig...
Bara att krypa i säng istälelt då och skeda, som vanligt. Men nu har jag hunnit slumra till i soffan så jag frrryser! :o/ Tur man har en het flickvän iaf!  ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0