Morgonpromenad och tvätt!

Måndag 31 Maj:

Ja så vare en ny vecka igen!
Jag är ledig idag men inte blire nå sovmorgon för det.

Promenerar med älsklingen när hon ska till jobbet.




Passerar industriområde på vägen...





...och vacker Södertäljevy med kanalen.





Det är sommar och sol nu...
...ja solen i ögonen så man går och ständigt kisar!
För inte kommer jag ihåg att bära med mig solbrillorna inte. :oS
Inte så här på morgonen iaf...



...så det är bara att rynka ihop ögonen och hela fejjan fan!



Den här är bara för älsklingens skull:



För hon älskar sniglar!! ;o)

Varje gång man passerar bygget med affären i Rosenlund så ser man framsteg, det går fan snabbt!



Hahah, ser ut som värsta smygfotograferingen det här!
Kameran krånglade och öppnade inte luckan helt... :oS



Varmt!! :oD



Snart hemma igen efter promenixen... som idag tog hela 1h & 40 min!!
10 min längre än vanligt... så varmt så man inte orkar... :oS


Nu spännande att se om jag kommer in i trappuppgången eller inte!! :oS
De ska börja med ett nytt bricksystem!! Och då kommer man bara in med bricka! Inte ens nycklar kommer att funka att öppna porten med! :o/
Ja och Mickis har haft workshop (har fortfarande) på jobbet och har inte kunnat hämta ut brickorna!
Bara hon som kan hämta ut dem också... *suck*

Jaja... jag kom in nu iaf!!! *pust*
TUR!!


Nu då tvättstugedags!! :o/

Irriterat mig på att det är så svårt att hitta ens egen nyckelkolv i tvättstugebokningen så nu tog jag tag i saken och markerade vår kolv lite grann!!
ROSA drar juh alltid blicken till sig och så känns det som mig, så rosa fick det bli! Mickis får leva med det! Heheh... ;o) Och med det lilla extra i form av glitter! Bling bling... ;oP



Tvättade älsklingens skor också.
Så här såg de ut nyutkomna från maskinen!



Upp å ner, upp å ner till tvättstugan...
...som om det inte vore nog träning så är det sen dags för motionscykeln, jajjamen...




Kollar på Project Runway samtidigt som jag cyklar. 
Repris, som jag sett... men men....

 


45 minuter på cykeln avverkade!
Dags för duschen!!!

Ska ut och ner på stan - och möta sötnosen efter jobbet.
Nu ska vi hämta ut de där jävla brickorna till trapphuset, så vi inte blir utlåsta sen när det där förbannade systemet kommer igång, när det nu blir...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0