Kycklinggratäng med ris, grönsaker och mozzarella!

Torsdag 10 Juni:

Jag var duktig på shoppingen! Köpte endast en klänning! Och ett par spetsleggings! Stolt över mig själv! :o)

Efter shoppingturen i SKHLM med mami & siss (Patrik led mest, heheh) är det dags att ställa sig vid spisen och laga middag till flickvännen som förhoppningsvis kommer hem snart!
Fast först måste jag röja i köket så det går att laga mat där! :oS

Lagom till middagen är nästan klar entrar sötnosen hem!
Och som jag längtat efter henne!

Micaela har önskat kycklinggratäng i säkert över en vecka nu... och nu ätnligen fick hon som hon ville! :o)
Kycklinggratäng med ris, grönsaker och mozzarella.


Och jag kan tala om att det slank ner fort!!
Hon hade nästan hunnit sluka första portionen innan jag ens börjat äta! Men jag är glad att hon gillar min matlagning iaf!!! :o)

Efter den sena middagen önskar Mickis sällskap på balkongen där hon vill dricka en öl. Så jag håller henne sällskap och sveper mig en Breezer, smarrigt.
Jag berättar om vilka jag fått reda på att känner varann och vi konstaterar att världen är för fucking jävla liten, eller Södertälje är iaf... :oS

Sen känns det som dags för sängen. Har blivit sent redan...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0