Jenny lagar spaghettigratäng till oss...

Måndag 14 Juni:

På kvällen får vi Jenny att laga mat till oss. Vi vill ha spaghettigratäng! :oP
Så det blir spaghettigratäng!



Breezers till maten till mig och Jenny. Cola till Mickis. Så som det ska vara.
Någon ordning på torpet fåre väl va!? ;o)



Lite gos med Bebis innan maten,



Tomater och mozzarella till maten!



Och självklart en fetaostsallad också.
I love cheeze! ;oP



And I love Breezers! Godis!!



"Jag väntar på att du ska inte ha mat i munnen, så jag kan ta ett foto på dig!"
"Det kommer inte att hända att jag inte har mat i munnen!"
Neeehepp...


Efter maten kollar Micaela och Jenny på fotboll.
Jag organiserar i kläd(SKO)kammaren med mina nya fackgarderober!
Efter ett tag har Jenny fått nog av fotbollen och drar hem. Så Mickis får snällt titta ensam. Jag organiserar och så städar jag. Ett rent hem vill jag ha nu!!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0