Förfest hos oss, sen Sailors...

Lördag 19 Juni:

På kvällen kommer Jenny och Thomas över hem till oss.
Det skall grillas. Blir både kött och korv... med färskpotatis, bea och fetaostsallad.
Lagom till maten är klar kommer även EH över.


Efter maten är det dags att dricka istället! ;oP
Det hinkas öl och Breezers, samt lakritsshots!!



Tio i åtta är första omgången shots hinkade...



Halv nio är halva flaskan borta...



Och ytterligare en timme senare har vi tömt flaskan med lakritsshots! MUMS!!! ;oP



Jenny fotar ovanifrån..!?



Bebis har druckit för många lakritsshots..!? :oS




Linslus..!?




EH & Jenny




Jag var inte så taggad för fotografering men tydligen ställde jag upp ändå...





Mickis försöker lära sig att flyga... flygplan..!? Jag vet inte... Hehh...



Kvällens linslusar!!!
Jenny och Thomas!



Jag är med på kort lite motvilligt där... attackerad, hahah...



Ahhja, strike a pose then... hahah...



Party!!



Hahah min lilla flicka... bara ett litet tiny huvud... och som hon posar!! ;oP



EH lär Mickis lite hur hon ska spela på sin "nya" keyboard som hon juh fick i födelsedagspresent av mig förut...



Är jag också igång nu för foto... :oS
Lagom sådär kvart i tolv, när det är dags för oss att röra oss ner mot stan...



Vi skulle gå ner på stan...
...men när vi kommit ner på bron fick Thomas för sig att vinka in en taxi!!!?
Vet inte varför, för vi var juh nästan framme då redan, hahah...
Jaja sparade säkert några minuter på det...

SAILORS GRAVE!!



We were shitloaded... :oS



Och ägde dansgolvet, hahah...



Glada miner fortfarande vid tjugo över ett... :oD



För ovanlighetens skulle var det en tjej som raggade på mig!
Jag vart chockad, mest killar som raggar på en juh...
...Hon måste ha tänkt att jag var retarded, hahah... men ja shit happens. ;oP

"Hej! Här står du och ser söt ut."
"Ehhm.. ehh.. aa.."
"Du vet att det är inträdesavgift här va? ... på en puss!"
"Öööhh.. ehh..."

Ungefär så tror jag att den "konversationen" lät... hahah...
Sen kom dom andra just då och skrämde iväg henne.
Jag = Retarded! Jepp! ;oP
Mickis = Pissed off!
"Måste alla ragga på dig!! Jag ska fan börja slåss! Jag ska spöa dom! Vaffan asså!"
Svartsjuk, i onödan.
Jag vill juh ändå bara ha Mickis!! :o)
Jaja...


Jenny försöker dricka med näsan..!? Hahah.. ;oP



Klockan är kvart över två... fyllekäk!
Glada miner varvas med pommes friten och mindre glada miner.
Och mongominer. ;oP



Mickis var inte glad på servicen...
"Kan jag få mer salt?!
"Du har fått salt!!"
Eehh jaha... Thomas fick hämta mer salt sen istället.



Sen fick Thomas för sig att han skulle bli kompis med poliserna...
"Dom var faktiskt jävligt trevliga!" Ok, bra då... :o)



Och fler nya kompisar... hehh...




Äähh dags för hemgång!!
Ja, vi skulle gå hem.
Men efter ett tag när vi börjat promenera så får Thomas åter igen för sig att vi ska ha taxi istället. Jag försökte med: "Men vi ska juh inte ens till samma ställe alla!?"
"Ähh det ordnar sig, hoppa bara in i taxin!!"
Jaja... hoppar väl in då.. :oS
Sen åker vi till bron.. och där ber han taxichauffören att få kliva av - och sen betalar han honom för att skjutsa hem oss!!! Ehh... det var juh sjysst... men vi kunde juh ha betalat själv  så fall! Onödigt för honom att åka 1 minut, betala för allt och sen få promenera hem en si så där 20 minuter..? Kunde juh han ha åkt taxi istället och vi gått som ändå bodde lite närmare... Jaja...


Home sweet home.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0