Centralbarens uteservering!

Måndag 31 Maj:

Då var brickorna uthämtade! Så nu kommer vi att komma in i porthuset hemma sen iaf. Yey. :oS

Vi är på stan. Och Mickis pratar med Johan.
Jahap. Nu skare drickas öl igen.
Men jag har fan inte gjort mig iordning för det!! :oS
Hummn... jaja, vi stannar till och sitter på en sten ute i solen....



Jag gräver fram mascaran från handväskan och drar på lite på fransarna.... så, voila!
Nu kan vi väl gå och hänga på en uteservering då och dricka lite öl... :o)

Jeanette sitter också på CP.



Men älskling... lägg ner telefonen!!! ;o)



Efter en diskussion om vad Johan vill döpa sina eventuella framtida barn till och blivit dissad för de namnen så tycker han visst att Mickis skall döpa sina barn till "Limerick" och "Dalahörnan"...
... men det tyckte inte jag! ;o)
"Det är jag som får krysta fram dom, så jag bestämmer!" Heheh... ;oP




Jag sveper mina cider! :o)



Mmm... omväxling! ;o)



Ulrica dyker också upp. Johan däremot går hem.



Ulrica blir iofs inte så långvarig heller...


Bara jag, Mickis och Jeanette kvar då.
Vi spelar och gissar flaggor på Micaelas jäkla iPhone! Vi suger... :oS

Fyllemat på McDonalds!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0