But I'm a cheerleader!

Söndag 13 Juni:

Bakfull.
Trots att jag knappt druckit något!
Upp å jobba! Yey!
Klarar såklart arbetsdagen galant. Det är juh bara att bita ihop och förtränga baksmällan.... Det går... men efter jobbet känns det juh skit såklart! FY fan. Var länge sen jag var såhär bakfull - och ändå drack jag som sagt knappt nånting! :oS

För att toppa det roliga så regnar det sen på hemvägen! Oh yey!
Joo jag fuskade idag, tog bussen till och från jobbet. Men på helgerna går juh inte bussen upp till oss, så jag fick juh ändå gå från stan... :o/

BAKISPIZZA. Chips, Cola...
Fotboll i bakgrunden... Och så film. Fick äntligen se But I'm a cheerleader, som jag velat se sedan filmjäveln kom ut... ;o) Och det var ta mig fan länge sen!
Filmen var väl ungefär som jag trodde... Dög bra som bakisunderhållning! :o)
Alltid något att va tillsammans med en tjej! Har jag äntligen någon att se på sånt där med! Ingen annan som vill glo på sånna filmer med mig juh! :o(
("Sånna filmer": Huvudfiguren blir skickad på boot camp för att bli straight! Låses in i ett hus med ett gäng andra flator... Figure out the rest!)

Som sagt alltid nåt...
För det där som andra säger om fördubblad garderob, ja nej det stämmer juh inte så bra nej!!
För det första så har hon inte ens i närheten lika mycket kläder som mig, så fördubbla vore en kraftig överdrift där.
För det andra så använder vi inte direkt likadana kläder! Visst skulle jag väl kunna dra på mig nåt av hennes eventuellt om jag bara ville ha något slappt och skönt på mig till vardags... Men hon skulle hon aldrig i livet dra på sig något av mitt!!! Way too fjollish tydligen!
Och eftersom hon har mycket mindre garderob än mig så vore det juh elakt att sno hennes kläder också, eller hur.... Det är hon som skulle behövt den fördubblade garderoben om någon, inte jag... :oS
MEN... jag tycker juh om henne som hon är! Tycker om hennes stil. Är inte ute efter en kopia av mig själv. Jag vill ha henne, som hon är! That's what I like! That's what I love!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0