Barolo och O'learys!

Lördag 12 Juni:

Efter jobbet direkt iväg på middag ute med familjen.
Firar mammas födelsedag!
Middagen avnjutes på Barolos uteservering.
Och shocking nog kom mamma och Patrik i tid!! :-O Heheh...


Öl till Mickis. Cider till moi. :o)



Jag käkade pizza! Salami picante.



Mickis tog oxfilépastan!
Den borde jag också ha tagit! Tänkte göra det men så gjorde typ alla andra det och då kändes det tråkigt, hahah...



Efter maten flyttar vi inomhus istället, kallt!
Fortsätter med drinkar....

Kökschefen rekommenderar... ehh inget!?
Hur tolkar man det? :oS
Hahah...



Mickis: Sätt på mig din rosett!!
(Mitt armband.) Jaja okej...
"Min nya profilbild!" - Min lilla fjolla. SÖT!!






Efter Barolo gick vi över till O'Learys eftersom några ville se på fotboll. Ja brorsan och Mickis alltså. Och vi andra ville umgås och kanske dricka lite mer drinkar - typ alkoholfritt eller cider liksom... Ja, de som inte smet hem alltså.

Jag drack inte så mycket alls. Bara typ 4 cider... men kände mig skitfull sen. Och inte alls party. Ville bara sooooova.... Mickis var lite mer party än mig när vi gick hem sen tidigt, efter matchen. Men vi stannade ändå hemma och pratade istället.
Jag tycker om att umgås med min älskling bara ensamma ibland! Orka va social hela tiden! :o)

Å så äre juh mer jobb som väntar imorgon söndag...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0