Äntligen hemlagat igen! Äntligen sams!

Fredag 4 Juni:

Efter hårfärgningen hos Jenny bjöd hon på lunch.


Det blev kycklingfilé med potatissallad och sallad. Mums!


Sedan tog jag en snabb sväng hem bara för ombyte!
Skall följa med henne ut och jogga! För hon har tydligen börjat springa nu.
Det blev dock inte så jättemycket springande, mest gång och kortare språng. Den där kvinnan behöver jobba upp kondisen lite. ;o)
Jaja, bättre än inget - absolut! :o)
Men när jag kommer hem är jag knappt svettig, så jag sätter mig på motionscykeln och kör en 30-minuters på den med. ;oP

Mickis är nu hemkommen från jobbet. MEN när hon kom hem gick hon bara raka vägen in i sovrummet och la sig. :oS
Jag låter henne vara ett tag....
...städar badrummet, byter kattlåda och duschar.

Sen fåre va nog. Går in och försöker prata.
Motigt. 2 muppar.
Men efter mång aom och men och ett par tårar senare lyckas vi väl bli sams iaf. Skönt.
Så nu hoppas vi att vi kan hålla sams och att samma problem inte skall uppkomma igen...

Vi behöver mer kattsand!!!! Ja katterna har juh varit idioter så...
...dags att gå iväg till Willys då. Handla sand - och mat!

Sen städar vi hallen, äntligen!
Ja katterna hjälpte då fan inte till med det! :o(
Och så lagar jag mat. Favoriten tortellinigratäng ikväll. :o)
Så jälva skönt att kunna sitta till bords tillsammans, slappna av och äta tillsammans!
Och så gott med riktig hemlagad mat!
Men bäst av allt är att vara sams igen!


Som vanligt är det jävligt nice att bli sams!
Men det är fan inte tillräckligt nice för att vara värt det att vara osams innan!
Så nu tycker jag att vi försöker hålla oss sams helt enkelt!!!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0