Sjuuuuuuuuuuuuk! :o(

Torsdag 1 Juli:

Vaknar och mår skit.
Jepp, jag har deifinitvt blivid smittad.
Ringer och sjukanmäler mig från jobbet.
Så nu är vi båda, jag och flickvännen, hemma från jobbet.
Tänk vad soft & nice det hade varit va och va hemma tillsammans såhär mitt i veckan OM vi hade varit friska och krya. Men nu är vi båda mest bara hängiga och smågriniga. Vem ska ta hand om vem liksom...!? :oS

Inte många knop idag inte. Sängen, soffan, sängen, soffan. Bara degar liksom... orkar juh inget.
Vi är båda helt orkeslösa!
Mickis snörvlar, snorar, hostar, nyser... Jag har "bara" ont i halsen, typ som att nån askat där, och känner mig helt borta - som att nån kört över en med en traktor. Och så käkar jag konstant värktabletter för jaaaa såklart så känner jag av tandvärken riktigt ordentligt!!! Ja inte konstigt kanske när man egentlligen behöver göra rotfyllning men vägrar gå till tandläkaren... och så har man en massa baciller i kroppen, klart man känner av tandvärk då!! :o(

På kvällen sen måste vi orka oss ut dock. Hämta hem käk!
Får bli Grekiska!! :oP
Nära och bra. Och gott!

Kyckling souvlaki med pommes och tzatsiki. :oP


På vägen innan vi hämtar hem maten så tar vi en sväng förbi hos syrran med. Måste hämta ett brev från hyresvärden. För hon har lyckats få dit störningsjouren - ja till min lägenhet alltså. Så nu är jag kallad på möte med hyresvärden för att prata om den här störningsanmälningen. Jippiiiiiiii.... :o(

Dör hemma i soffan sen igen...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0