På't igen... pust!

Lördag 26 Juni:

Efter vår middag hem igen...
Försöka ladda för att komma igång igen, fast vi egentligen inte alls var på och inte hade någon direkt lust att dricka igen! Mickis var inte ens sugen på öl!!! Shocking! :-O
Jaja, vi gör vårt bästa för att ladda!
Sveper och delar på mina Breezers... :o)

När vi fått i oss några Breezers äre dags att hoppa i en taxi
och åka till Sara och Tommie på fest.





Singstar.



Ja nej, vi var inte så på, lyckades liksom aldrig komma igång igen...
...så vi åkte faktiskt hem relatvt tidgt (runt 2?)...

Så här ser mina naglar ut efter partandet....
...hade juh målat dem med min ena nya nagellack.

 

Tånaglarna också. :o)
Och så mitt sexiga Hello Kitty-plåster där, heheh...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0