Nachoplate!

Fredag 2 Juli:

Även idag är vi båda hemma sjuka.
Blir väckta på morgonen av telefonen. Min chef som ringer och frågar om jag kommer att kunna jobba i helgen... Eftersom jag vaknar av telefonen och känner mig som skit då såklart så blir juh såklart svaret att jag fortfarande känner mig rätt sjuk. Hon behöver veta tidigt så hon kan fixa ersättare. Så det blir ledig helg för mig då! 

Vi behöver städa! Så på dagen sen tar vi ett gemensamt ryck och putsar hemmet lite!
Sen måste vi ha mat också! Och vi måste ha tvättmedel - för det är fan tvättid ikväll... och vi måste tvätta.
Men vi orkar fan inte GÅ nånstans.... :o/
Mickis fixar skjuts, så Ola kommer med Anders och Olle och hämtar oss och skjutsar oss till Coop.

Dagens lunch: Tortillas! :oP

I övrigt består dagen och kvällen bara av häng på balkongen och i soffan med film. Nåt annat orkar man juh inte med.
Mickis ligger raklång på soffan och tycker att jag kan krypa upp och lägga mig på soffkuddarna så som katterna gör, så det gör jag såklart.... ;o)



Precis lika smidig, liten och söt... ehh... ;oP



Till "middag", eller ska man säga snacks, på kvällen sen blire left overs - gör nachostallrikar till oss!
Shit va gott!!


Sömn? Mja just det ja... We wish!
Men den nya grannen har, suprise suprise, fest igen!
Han låter hela kvällen, det låter åter igen som de försöker riva lägenheten... och vid 3 skruvar de på musiken!! YEY!! :oS
En musik i vardagsrummet och balkongen! En annan i sovrummet, för att (försöka) dämpa tjejen som stönar. Mmm vad trevligt när man försöker sova. LÄTT! :o/
Och i vanlig ordning håller festen på ända till morgonen... eller till nästa dag alltså. Oh the joy, we so love him! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0