Mira ♥ Micaela ♥ Mira

Lördag 26 Juni:

Vi vaknar pigga och fräscha efter midsommarfirandet... eller inte.
Micaela vill väl mest bara dö.
Jag mår faktiskt inte sååå dåligt... men tjaa...
Segar hela dagen.

Sen har jag bokat bord till oss 18:00.
Bara att knalla iväg... :o)
Nu ska vi fira att vi varit ihop ½ år.



Hon är så jäkla fin, min tjej.
Blir kär i henne om och om igen!



Jag åt oxfilé- och fläskfilépasta. MUMS!!!
Kan definitivt tänka mig att käka det igen! :oP



Micaela åt planka! :o)
Jag var också sugen på det - men inte så hungrig,
plus att det var för varmt för det! Nöjd med mitt val.



Mickis drack kaffe efter maten.
Hon är vuxen. Det är inte jag! Heheh...



Jag ville ha efterrätt istället! :oP
Åt vitchokladgratinerade jordgubbar & kiwi med bourbonvaniljglass. MUMS!!



Så fin...






Efter maten hem igen...

Ladda för kvällen... shit, orka på't igen..!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0