Midsommarafton!

Fredag 25 Juni:

Midsommarafton.
Grannen är fortfarande igång. Har festat hela natten.
Efter en natt med dålig sömn för oss då... till slut är vi klara.

Nu väntar vi på att bli upphämtade av EH och Jocke...
...och passar på att pussas lite så länge.



Till slut nere vid kanalen!




Dags att dra igång grillen och fixa lunch.



Hundarna var nog också sugna på lite korv.



Jag åt grillad korv med bröd...
...och smakade lite av det andra, köttbullar prinskorvar m.m.



Micaela med sin (min) rosettarmband.




Efter midsommarlunchen binder EH krans av blommorna som hon och BW plockat.



BW fick en stor krans!






Av och till sol...



Micaela sjunger och spelar.




Linda dök till slut upp med kubbspelet.
 


Grabbarna spelar fotboll.



Theresa kom också.



Charmigaste killen...



"Om du kräks på mina skor får du stryk!" ;o)
Och jag menade det!




LillMicke och Mickis kör lite volleyboll...




På kvällskvisten sen packade vi ihop våra saker...
Jag, Mickis och Theresa knallade upp till oss för att lämna saker.
Jag grinig!
Av några olika anledningar, varav en var att jag itne fått någon middag.. :o/

Sen drar vi ut iaf... och möter de andra igen.  
Blir Stanleys.

Lollos bild, jag glömde fota ute på krogen!
Mickis har fortfarande på sig rosetten! :oD



Ja en del dricka blev det juh liksom under kvällen.
Tror jag drack 10 Breezers, 2 Redbul & vodka, 2 lakritsshots, en cider och en öl. :oS

Ja efterfest var vi juh också på!

Men först efter krogen vart det nästan bråk, pga några idiotiska killar utanför... Orka!
Och så handlade vi med oss kebabtallrikar.
Sen blev det då efterfest hos Micke!








Vi bangade nog först av alla från förfesten, vid halv fem-tiden...

Blev dock ingen direkt snabb gång hem.
Nejdå Mickis skulle spy först på vägen.
Och sen så såg vi två kaniner som jag frågade om jag fick ta med mig hem.
Ja sa hon och sen försökte hon fånga dem till mig - men misslyckades.
Mickis: "Förlåt älskling, vi kan köpa nya kaniner!"
Hahah... oookeydå... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0