I got flowers! ♥ :o)

Onsdag 7 Juli:

Dags att jobba igen då... Öppning till stängning idag. :oS
Promenixar till jobbet då...
JOBB, JOBB, JOBB... Fullt upp hela dagen! Så mycket att göra. Helt slut!

På rasten passar jag på att shoppa i grannbutiken! Heheh... ;oP

Får en konstig påminnelse om årsdag på mobilen under dagen, fattar ignenting. Ahaa... Hade inte tänkt på det.. och bryr mig inte... Känns skönt! :o)

Efter jobbet då promenix hem också, mina fötter = döda! Ville egentligen mest bara lägga mig ner och dö... men det är bara att knalla på... :oS

Möter upp Micaela utanför hos hennes mamma, så kan vi sällskapa hem.
Tar vägen förbi Tapco och köper med oss en tjock Amerikansk pzza hem. :o)
Sen äre fussballdags! Andra semin i VM.

Fick blommor av älsklingen när jag mötte henne idag!
Jag har världens bästa flickvän!!
And i löööööööööw her!!!



En ny sjal köpte jag idag. Den är blommig. Somrigt? :o)



Ny hårnål med blommor blev det också. Det är juh sommar! :o)
Och en ny bikini köpte jag! Sailorstyle... of course, hahah... ;oP



Den nya sjalen har toffsar också! Fjolligt värre... ;oP



Så här ser blommorna jag fick av sötnosen ut!
De hamnade på balkongen - för vi har två monster hemma som gärna skulle vilja äta upp dem... :oS

Fixade lite fjollish arrangemang med ljus och potpurri också till balkongen. Pimpa lite mer!



Myyyyyys..!!



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0