Gotto love the nachoplate!

Söndag 4 Juli:

När vi vaknar ringer Mickis och väcker Jenny. Så hon får minsann masa sig upp ur säng, för hon ska luncha med oss!!
Vi går till Rimini!
Bra idée liksom, får man frisk luft och mat!
Och så passar man på att handla på Konsum och få med middag hem. Bra bra...
Eehhh eller så vare INTE en bra idee alls!!
För vi höll på att DÖÖÖÖÖ på vägen hem! På riktigt alltså. Vi ville typ bara lägga oss ner och döööö.... Helt slut, och så värmeslag på det hela! Fyyyyfan alltså! :o/
Resten av dagen soffan då!!! Rör fan inte en fena!!!
Och jag börjar känna mig sjukare igen... trodde det kanske var på övergående nu... men näää...
ATCHOOO liksom...

På kvällskvisten efter många om och men blire nachotallrik sen!
Och freaking jävla gott vare!!!


Å innan läggdags medans vi ligger och glor på en film så beslutar jag mig för att fixa naglarna.
Måste juh prova mitt andra nya nagellack också. :o)


Sen äre läggdags. Mickis ska juh upp och jobba imorgon.
Som tur är jag ledig. Verkligen tur! För under natten så blire bara värre och värre. Vaknar typ tusen gånger... hostar och nyser om vartannat... :o/
Fattar inte att Mickis kunde sova sig igenom den där pärsen!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0