Bara jag som kan lyckas...

Onsdag 30 Juni:

Mickis stannar hemma från jobbet idag, hon har blivit sjuk. :o(
Jag däremot skall jobba öppning till stängning idag.
Bara att lämna älsklingen hemma och knata iväg. Känner mig inte heller direkt på topp, har antagligen blivit smittad. Bitter och hängig... men jag kommer iväg.

När jag skall kliva över det nerstampade staketet utanför jobbet sen
så snubblar jag såklart på det och skrapar benet på asfalten! AAJJJJ!!! :'o(
Fullt med grus i såren och det blöder...



VIlle såklart bara vända och gå hemåt igen men nej det går juh inte, bara att låsa upp
och la hand om såret!
Sköljer först benet under vatten i handfatet och sedan letar jag fram sårtvätt!
Fyyyy faaaan vad det sved men såhär fint såg det ut direkt efteråt:



Ja det var alltså innan allt börjat blöda igen.
Japp, för det gjorde det juh såklart.
Gick runt i butiken bland kunderna med blödande ben. Fresh! :o/

Och behöver jag ens nämna hur det här ser ut sen
när det börjar bildas sårskorpor på hela härligheten... :oS

Jaja... ännu mer bitter nu.
Och om jag inte kände mgi hängig och småsjuk innan så blev det inte bättre. Och nu har jag dessutom skitont på benet också. Det svider fan...
Går hela dagen och funderar på om jag ska ringa in någon och gå hem. Känner mig sjukare och sjukare... men näää, jag uthärdar... Kan juh inte bli sjuk nu, jag gick juh redan hem från jobbet i förra veckan!! Vaffan... :o/

Ja, jag uthärdar hela långa jävla dagen...
...och sedan missar jag bussen på vägen hem.
Snacka om BITTER nu. Bara att börja promenera...
....känner dock mest bara för att lägga mig ner på asfalten på vägen hem och bara dööö....

Hemma sen så ligger vi båda två, jag och Mickis, i soffan och ser ut som två fucking vegetables... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0