UnderklädesREA = ♥ ♥ ♥

Igår hade jag ledig dag från jobbet.
Satt hemma och ugglade bara, gjorde inget vettigt...

På kvällen träffade jag Jenny för en sväng till Rimini och pizza!!! :oD
Men när vi kom till Rimini var jag faktiskt inte så värst sugen på pizza... konstigt nog!
Men är man där måst eman juh äta också! Så jag fick för mig att för omväxlings skull variera mig - och tog en Bolognese, hahah... Japp. ;oP
Det var smarrigt.. fast förståss inte riktigt samma sak som det gamla vanliga smarriga... ;oP

Efter maten var fortfarande butikerna på stan öppna!!
Så jag fick med mig Jenny på en liten runda på stan! Yey! :oP

Och OMG så hittade jag REA på underkläder!!!  ♥ ♥ ♥
Mmhhmmm jag, skor och underkläder - det är liksom, ja nej crazy... Hahah...
Så, så klart jag handlade lite!
Hur kan man motstå när det är grejer man spanat in innan men som nu säljs för typ under 20% av originalpriset!!!? Går icke!

Köpte fler par av mina favvotrosor... i olika halvvidriga färger, hahah...
Och så den där BH:n av Sonia Rykiel, som jag velat ha men trott det var kört vid det här laget - jag fick sista exemplaret! ;oD
Fatta att jag bara behövde punga ut 110:- för allt detta underbara!!!! Helt sjukt bra!  ♥  :oD


Sen köpte jag juh en duschtvål också men det är inte lika kul...

Kvällen sen spenderade jag och Mickis med att sjunga!
Ja hon sjöng väl mest dårå och jag sjöng väldigt tyst eller mimade... hahah...
Privat karaokekväll! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: lovisa

fan jag älskade typ alla underkläderna!! speciellt bhn. är det sonia rykiel? vill ha!!!

2010-01-22 @ 14:04:17
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Mmm me love them... ;oP

BH:n är från Sonia Rykiel-kollektionen ja!! :oD

2010-01-22 @ 15:29:46
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Xmickis

Ni är bara för mycke haha

2010-01-22 @ 18:16:01
Postat av: Oh Mira

Mickis: Jada, jada, jada.... typ!

Du vet att du kommer gilla de där grejerna när de sitter på!!!!!!!!! Ehhm eller jag hoppas juh iaf det... ;oS

2010-01-22 @ 19:50:15
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0