Tacos, Let's dance och dart på Dala!

Fredag 15 Januari:


Mickis kommer över med alko...
Och hon börjar med en Irish coffee...



Jag smakade lite på den och den smakade precis som de brukar, rätt äckligt.. hahah... ;oP




Jenny står och sliter vid spisen...
...jag dammsuger LITE...



Efter maten börjar vi grogga!
Det är Bacardi Apple som gäller ikväll, med Sprite då.




Mickis står för underhållningen innan Lets dance, i pauserna och efteråt...





Mickis låt... ♥



Och en till... ♥





Små grodorna... och jag och Jenny börjar komma igång, eller börjar bli rätt fulla nu va... :oS



Shit, varför måste vi sjunga med för när vi inte kan... *suck*
Och så vissellektioner för mongon... Hahah...



Önskelåt från mig!!! ♥ ;oP



Jag och Jenny fyllesnackar, hahah..
Shit va full jag är och låter som världens mongo... Prata ordentligt iaf kvinna, vaffan!!! Hahah...



Efter Let's Dance känner vi att vi vill ha mer dricka...
...så vi byter om, packar på oss kläder och drar oss mot Dala...



Vi måste roa oss med nåt också på Dala, så det blri dart! :o)



Det enda jag tänker av den här bilden är låten: "I like big butts"... :oS




Näädå, inte ett dugg packad, hahah... ;oP







Jenny filmar medans jag är iväg på toa en snabbis...
...Mickis och ola rockar loss! Hahaha... ;oP



Och så jag som skakar mina lurviga, fuldansar på fyllan!!
Jag är så jävla söt så jag nästan blir kär i mig själv!! Hur charmig kan man liksom va?!?!?
Hahahhahahaa.... ;oP
Jag bjuder på detta!!! Hahah..







Still not drunk at all, hahah... ;oP





På hemvägen tacklar Mickis mig rakt ner i en snöhög och åker med själv...
Det var fan snö överallt och jag kom fan inte upp!!!
Låg där hjälplös och höll på att skratta ihjäl mig, samt frysa ihjäl!!
"Jag fryser om f****n, hjälp mig upp!" Hahah, such a lady! ;oS







Kul kväll vare... hahha... ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

HAHAHAHAHAHAHA! Vet inte vad mer man kan säga än HAHAHAHAHAHAAHA =)

2010-01-20 @ 21:01:27
Postat av: Oh Mira

Ja nej alltså, det täcker väl det hela rätt bra, hahhah.. ;oP

2010-01-21 @ 07:16:22
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0