Spaghettigratäng med fetaostsallad och vitlöksbaguette!

Tisdag 26 Januari:

Jag är ledig från jobbet.
På kvällen möter jag Jenny och Mickis och går en sväng nere på stan... kollar i lite affärer, shoppar...
Sedan efter det hem till mig.

Jag och Jenny börjar dona i köket.
Mickis är duktig och håller oss sällskap i köket... med sin öl och min laptop.




Där sitter hon och spelar online-poker...

Jag plockar undan lite, så vi kan duka.




Det blev MYCKET mat... 2 (!!!) gratänger.
Många matlådor...



Färdigdukat...



Och till bords... Maten är serverad!

Det blev spaghettigratäng med fetaostsallad och vitlöksbaguette!




Jag köpte 2 nya xbox spel, en rosa tunika (som jag bytte till sen också, såklart) och
6 (!!!) par örhängen när vi var nere på stan och shoppade.
Nu är det en challenge att få plats med de nya örhängena på min fina anordning för örhängen...
Öööhhh, fan... rätt fullt...



Efter maten spelar Mickis lite gitarr och jag och Jenny planerar resa ner till Tyskland i vår/sommar.
Närmare bestämt Maj... Leipzig... WGT! ;oP
(WGT = Wave Gotik Treffen = Gothfestival. Vi har varit där 2 ggr tidigare men det var länge sen nu!)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0