Pankisar!

Igår, onsdag, jobbade jag åter hela 3 timmar. :oS 12-15.

Efter jobbet bestämde jag mig för att promenera hem i kylan!
Lite motion skadar juh inte! Speciellt när man inte kommit iväg och tränat på 2 månader... :o/




Omotiverad på morgonen, alltså osminkad och jävlig... Why bother...





Verkligen omotiverad. Ser ut som en luffare! Men orka bry sig.
Satsade mest på att bara vara varm och så sket jag i resten... :oS


Väl hemma, sega ihop framför datorn.. och blev kvar där!!
Käkade matlåda med thaikycklinggryta.

Och så senare på kvällen när Mickis kom över åt jag lite paj med.
Och sen även lite överblivna pankisar från gårdagens fritids, bara för att få i Mickis mat också!! Kvinnan äter juh fan inget!!! :oS



Och så var jag sådär övermätt igen, så jag mådde illa! :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0