PAJ!

Börjar sent idag och jobbar bara 3 timmar igen. Sugigt drygt...

Inte fått något vettigt gjort, åter igen.
Typ druckit julmust och ätit paj, det sista som var kvar från fritids sist...

Undrar om jag skulle ta en sväng förbi den där REA:n idag också... och kanske fynda lite mer... ;oP
Tror dock inte jag har tid... börjar bli lite för sent för det nu.

Måste hinna vaxa mig också. Känner mig så ofräsch, hårig som en jävla bergsgorilla! Fy vad jag hatar att vara hårig! Det är så jävla äckligt!! :o( På mig själv alltså... på andra bryr jag mig inte om de är håriga, det är helt ok. Skummt.
Jaja, kanske dags att sluta bitcha om det och bara ta tag i saken.. Vax on, vax off... *suck*

Fy för att va tjej! Det tar liksom aldrig slut med de tråkiga sakerna.. Mens över.. ja då ska man behöva tänka på nästa onda ting, som hår... Fii fabian liksom. Vem vill byta med mig!? Ja vill va kille istället!!!!! Men jag är för lat för att orka med könsbyte, ok!!!
Ok förlåt, det var mer gnäll där nu... men nu är jag klar med det! För stunden. ;o)

Tror jag ska ta och klippa mig också, luggen åtminstone! Ja det ska jag göra, fram med saxen... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Kaivanja

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-13 @ 12:50:08
URL: http://kaivanja.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0