Mickis och Daniels brottningsmatch!

Såhär såg det ut när Mickis och Daniel brottades hemma hos mig:


När jag började filma så hade de redan hunnit hålla på ett tag...
Jag var lite rädd att Mickis skulle lyckas göra illa sig där på fyllan och villan (ja för hon var skitfull) och hon ville liksom aldrig ge upp!! Envis...
Så jag kände mig tvungen att hitta på något för att få henne på andra tankar... och jag lyckades juh...
...men fan va jag hatar att höra mig själv på band!!! :o(

För övrigt: Titta på min superstökiga lägenhet!!! Hehh... :oS


Och så här bra mådde Mickis dagen efter:


Bakis som fan... fick ta fram min kylande ögonmask när jag kom hem från jobbet, så hon fick låna den.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser ju rätt pigg ut med tanke på hur full jag var haha ;)

2010-01-18 @ 16:16:45
Postat av: Oh Mira

Ja det är faktiskt lite märkligt, att det inte syns så bra här hur jävla packad du faktiskt var... Men jag vet juh!!! ;oP

2010-01-18 @ 16:44:29
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0