Lång och produktiv dag!

Tisdag morgon väcker jag som vanligt flickvännen och får iväg henne till jobbet tidigt på morgonen.
Sedan tänker jag att eftersom jag planerat att städa idag kan jag vara lite duktig och se till att rensa avloppet i badrummet innan jag sover lite till, så har jag det gjort!!
Sagt och gjort... men så fortsätter jag att städa i badrummet! Blir en rejäl nogrann storstädning på drygt 1½ h!!! Plockade till och med ut allt från badrumsskåpen och tog ut hyllorna och tvättade dem!! Och så torkade jag även av alla saker, flaskor m.m. Så nu är allt fint och fräscht där inne igen! :oD




Sen ringde Mickis mig just när jag var klar i badrummet och tänkte lägga mig och sova en si så där 2 timmar typ... och vrådde mig från det. Hon trodde jag bara skulle bli tröttare... Jahap, ja nej då sket vi i det då.

Sen var jag lite mer duktig, hade tvättid vid 11. Så tvättade alla mina kläder, sängkläderna, handdukar och till och med mina filtar! :oP Måste få skryta lite om hur duktig jag varit! ;oP

Och så slutligen hann jag påbörja städningen av köket med, skura spisen och så...
...innan jag plötsligt fick jätteont! Och ville typ lägga mig ner och gråta!!!!
Världens jävla mensvärk!
Länge sen jag hade mensvärk faktiskt.. bara haft PMS sistone.. men inte denna gång...
Verkar som man inte kommer undan, måste ha antingen eller, PMS eller mensvärk! Vet inte vilket jag föredrar i så fall... som att välja mellan pest och kolera, fast värre!!! :o(
PMS = Psykisk smärta, hahah... Blir juh så EMO!
Mensvärk = Fysisk smärta, känns som nån typ försöker dra ut inälvorna på en... :o(
Fy fan för att vara tjej!!!! :o(

Sen på mensvärken så måste man dra iväg till helvetes jävla jobb.
Där jag fick skäll av min chef. För nåt jag tycker att hon kraftigt överreagerade på... men jaja... vad ska man säga... :oS
Skit i det, orka tänka på den där skiten..

Efter jobbet var fritids öppet igen!
Så Daniel plockade upp mig från jobbet, vi handlade och åkte hem till mig.
Väl hemma blev det pannkaksstekning och pajbakning.
Och så åt vi och hängde. Jag, Daniel, Jenny och Mickis.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0