Julaftonsmorgon!

Morgon. Julafton.
Vaknar sur och grinig och hatar världen!
Ville bara skriva på Facebook som status att alla skulle dra åt helvete och att julen suger! Men sansade mig innan, tänkte att jag inte skulle förstöra julen för alla andra!

Slår in lite julklappar... som jag trots allt köpte sen... :oS

Sen kommer Mickis förbi, möter henne nere i trappen så hon inte skall fastna hos mig, hahah... Vi byter julklappar iaf. :o)
Tyvärr fan i helvete så glömde jag juh såklart att fota vad jag köpt till henne, samt det fina paketet!!! :o(
Det roliga var att det jag fick av henne hade jag sneglat på i affären när jag skulle köpa hennes klapp!!! Jag bara åååhhh vilken söt!!! Men så tänkte jag att det är juh JAG som gillar Hello Kitty och om nån ska köpa en sån så borde det vara tvärtom - hon som skulle ge det till mig! HAHAH, vad har tjejen gjort då... Hahaha.... Och jag hade knappast sagt ett knyst om det juh!!! Shit... ;oD

Ja iaf, så kom Jenny över sen och vi bytte julklappar med varann och käkade risgrynsgröt!

 

Jenny fick i julklapp (och försenad födelsedagspresent) av mig en rosa prickig stekpanna (hon behövde en!!!! eftersom jag alltid får ta med min stekpanna hem till henne om vi ska laga mat där, hahhah) och så två fina rosa badhanddukar. Ville behålla allt det där själv men men... man måste juh va snäll också ibland! ;o)



Av Jenny fick ja en rosa porslinsburk som ser ut som en cupcake! Har spanat på sånna faktiskt.. :o)

En kylskåpsmagnet med texten: "Men aren't attracted to me by my mind. They are attracted by what I don't mind." Hahah, förstår inte alls vad hon menar!!!! ;oP
Näää jag vill faktiskt inbilla mig att det är lite av bådadera där... Hahah... ;o)

Och så en rosa leopardprickig sjal fick jag också.



Från jobbet fick jag ett spa-set.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0