Jennys thaikycklinggryta med jasminris!

Torsdag 14 Januari:

Eftersom min lägenhet förvandlats till en fritidsgård så passade jag ikväll på att delegera ut uppgifter!!
(Missförstå mig inte, jag klagar inte så mycket. Jag tycker om sällskap och om att ha gäster!!) :oD

Daniel fick först skjutsa mig från skola till jobb. Sen hämta mig från jobbet och följa med och handla mat.
Mickis fick stå för kvällens underhållning genom att sjunga och spela gitarr.
Jenny fick laga maten. Och det blev hennes signaturrätt - Thaikycklinggryta med jasminris!
Jag handlade och fixade efterrätten.





Alla andra fick happyfaces på sina chokladpudding förutom Jenny.
Till henne gjorde jag en specialare med sourface!! Hahah...
Men hon ville nte ha den och bytte med min...
...som jag såklart glömde fota innan jag redan hunnit börja äta på den.. men men... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0