Ja, Micaela är min flickvän!

Ja, äntligen uppdatering då kanske angående mitt kärleksliv...
...som juh varit rätt förvirrat och fucked up!

Ja jag har träffat någon.
Vi har dejtat sedan början av December.
Och nu är vi alltså tillsammans.

Det här är nog något som alla säkert redan förstått men ändå. Måste juh bekräfta det för min kära blogg iaf.

Här kommer den lilla rapporten om vem hon är då:
Hon heter Micaela (Mickis) och är jättesöt och bra på alla sätt...
Hon är 25, svensk (*RÄTTELSE - Halvfinsk! Men kan fan ingen finska!), har ett jobb (hahah) och 2 katter, sjunger och spelar gitarr som en gudinna och dansar som en...  nej det går inte ens att beskriva... Hon är flata, partyprinsessa, sportfanatiker, gnagare och bor på samma gata som mig - när hon inte sover och hänger hos mig alltså, vilket numera är för det mesta! ;o)
Hon är också vän med Daniel, vilket vi inte visste om från början... men världen är tydligen bra jävla liten, eller så känner han fan alla... jag vet inte, hahah...


Jag mår fortfarande "lite" dåligt till och från pga andra yttre omständigheter. Gamla förhållanden och relationer som fuckat... av ena eller andra anledningen. Sånt tar juh sån tid att komma över. Och vissa saker kommer man juh aldrig över.
Men jag är glad att hon finns här och förstår. Även om jag kan va rätt jobbig ibland, tyvärr.

Och ja, jag måste tydligen hålla kontakten och förbli vän med alla jag nånsin haft nåt ihop med... typ. Jag klarar inte av att förlora människor som betytt nåt för mig ur mitt liv. :o(  Det är tufft men tycker man om folk så vill man inte förlora dem... även om allt är och/eller blir så jävla komplicerat.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Yeah yeah! Det är fortfarande in my bloooood!!!!

2010-01-18 @ 15:34:24
Postat av: Oh Mira

Jajajajaa jag gjorde juh en rättelse! ;oP

2010-01-18 @ 15:52:03
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0