HAMNMAGASINET

Snöat... Så fort vi kom in på Hamnmagasinet vare bara att gå in på toaletten och försöka rädda det som rädda gick... Håret var dock helt fucked up... Men vad ska man göra.. :oS











Jag har köpt snus!! Mmm ja...
...Oskar tryckte juh upp en prilla i min käft när jag var där under julen
och det var faktiskt nice, till min förvåning. Hahah major nickokick liksom...

Mickis är mäkta stolt över sina french hotdog!! Hahah fyllekäk...


Kvällens mupp:
Killen som trycker sig omväxlande mot mig, omväxlande mot Mickis eller både och när vi står på dansgolvet. Jag tar tag i Mickis och drar bort henne från honom och trycker henne mot mig. Han försöker fortfarande komma och joina oss varpå jag bara knuffar bort honom - man får ta i om de ska hajja något. Han ger upp för en stund.. för att sedan stalka oss när vi går ut och röker. Det är juh kallt som fan och vi håller om varann (jag och Mickis) varpå han försöker komma och kramas med oss han också. Knuffar bort honom igen men han fattar inte läget... Jenny ställer sig och håller om mig och Mickis och vi säger gång på gång till snubben att Nej tack "Endast tjejer"... TRÖÖÖÖÖGA FAN!!!

Men som vi konstaterat: Det måste vara en misslyckad utekväll om vi INTE skulle bli erbjudna en trekant! Har nog inte hänt hittills...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0