Fredag, myskväll! Och gräddstuvad pyttipanna!

Först segodag.
Sen pain in the ass vaxdags..
Och så jobb.

Sedan myskväll med Mickis. :o)

Jobbade på kvällen.. sen kom Mickis över och vi skulle kolla på Lets dance.
Blev dock inte så mycket av den varan, jag mssade tom den enda jag ville se dansa! :oS (Mattias)
Istället satt vi och drack öl och rökte en massa. Alltså såg jag mer av balkongdörren än av tv:n... Glömde liksom bort programmet, hahah...  Jaja, knappast viktigt...

Mickis skulle bjuda mig på mat... och jag hade inte ätit typ nåt på hela dagen... så jag väntade... och hade inte så värst mycket energi.. hahah.. men maten påbörjades liksom aldrig. Inte förrän jag fick säga det, att jag inte hade någon energi. Söt hade lyckats glömma bort maten då, hahah... Hur man nu kan göra det!!? :oS Jag måste va ett monster... hahah... Bara mat, mat, mat...
Men jag fick iaf mat sen, sent! :o) Det blev gräddstuvad pyttipanna! Mums!! :oD


Efter maten däckade Mickis. 2 öl. Hahah...
Jag fick i mig EN! Hahah...
Fan va tuffa vi är, kör så jävla hårt liksom...
Sov vid halv tolv typ..?

(Inga bilder, för allt är borta!) :o(  
 - Och så fick jag hjälp att rädda mina filer, så nu blev det bilder iaf!!! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: precis

2010-01-26 @ 12:30:00
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0