CP + Kellys

Kvällen börjades på CP i Södertälje... med färd upp till Stockholm och Kellys sen.

Johan led hela vägen upp till stan, hahah stackarn!!!









Jag = Inte alls full eller obekväm, hahah... ;oP

Nej nej, jag blev inte alls förhörd av Johan och Calle... nejdå!! Hahah.. Shit! ;oS


Kvällens bästa: Träffar Johan för första gången.
Johan - "Men gud vad söt du var!"
Jag - "Tack!"
Johan - "Du var juh jättesöt!"
Jag - "Du låter förvånad!?"
Johan tänker efter lite... - "Ja... men det är jag faktiskt!"
Hahahah... ;oP
Mickis inte så jätteförtjust i det konstaterandet kanske... Heheh... ;o)


Kvällens mupp(ar): Sällskapet vid bordet bredvid vårt! Som sitter och råglor bara för att jag och Mickis höll hand (!!) Wohoo shocking liksom... "Jag tror dom är ihop!!!" Hahah... Orka med folk... Och muppen som satt och vinkade frenetiskt till oss när man råka kolla åt det hållet. Vet inte men kommer att tänka på frasen; Skaffa dig ett liv!? :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0