Vilken morgon...

Fredag 5 Februari:

Vaknar grinig efter gårdagens tjaffs med Mickis.
Vi pratar och kramas och ser till att bli sams. Hon får flexa och åka till jobbet lite senare idag.
Viktigt att prata ut och se till å bli sams innan hon drar... för ikväll skall vi åka på kryssning!!! Så nästa gång vi skulle mötas skulle bli först när vi ska träffas när hon slutar på jobbet - och då skulle de andra vara med juh!

När Mickis kommit iväg till jobbet är det städdags för mig. Måste fixa lite. För sen när vi kommer hem från kryssningen imorgon så blir det efterfest hos mig - med Melodifestivaltittande. Ja, lika bra att städa innan man drar då eftersom man ska få gäster sen!
Jag är stressad... och lyckas trampa på en liten liten liten tiny glasbit! Plockar ut den och fortsätter städa... Oc så märker jag att jag blöder som fan från foten och gör blodiga fotspår i HELA lägenheten, överallt verkligen...  Slutar med att jag får ta moppen och skura lite! Jag tvättar inte av foten innan, utan skurar baklänges och backar in i badrummet och duschen, hahahahaha....


Den här helgen skulle det för övrigt varit , eller ja det ÄR, Rainbow-träff nere i Kristianstad... men jag kan åter igen inte vara med. :o/ Hade juh varit kul att träffa spelvännerna! :o)

Men jag kommer juh iväg på kryssning istället iaf... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0