Födelsedagsfest + Hamnmaggan

Lördag 30 Januari:

Först segomorgon och så en sväng ner på stan.
Systemet ett måste!
Plus handla födelsedagspresent till Sara som fyllt år. En grön krukväxt ville hon ha, så det är vad hon ska få också!
Ikväll blir det födelsedagsparty då!

Kände för vin ikväll... så jag stod en stund på Systemet och valde, är juh så dålig på att hitta bra viner. Och så försökte jag vara någorlunda ekonomisk också nu. :oS Men vill inte dricka vilken skit som helst numera längre!!
Inte som när man var yngre och köpte en 1-liters rödvinstetra för typ 45 spänn och sen var tvungen att blanda det med Sprite för att det smakade skit! (Eller så var man packad redan och kände ingen smak, då gick det ner direkt från tetran! :oS)
Jaja, nu försökte jag tänka på plånboken... och testade en Argentisk flarra för 80 spänn...



Men bunkrade upp med cider också! Och Mickis med sina öl dårå...



Mickis har gått iväg en sväng till mamsen och äter där.
Jag smäller i mig tortilla-left overs... Mums!



Sen börjas det med Cider... Flaskan tar jag med mig på festen! :o)


Och när vi till slut, sent, kom iväg på festen hos Cissi, så glömde jag bort min kamera! :o( Alltså den var juh med... men jag glömde använda den! Jag var full. Och kanske nervös. En massa nytt folk igen.
En massa homo/biflickor också...
Kändes lite sisådär typ också att nån tydligen försökte tutta ihop MIN flicka med någon annan brud, när jag var där! Inte för att det hade varit roligare om det hade hänt när jag inte var där men alltså... Hummppffff... Not nice! :o(
Tur hon bara vill ha mig! :oD
Vinet som jag omsorgsfullt stått och valt ut drack jag sen ur plastmugg, hehh flashigt värre...

Vi hann inte va så länge på festen för sen blev det utgång. Hamnmagasinet.
DANSA!!! Yey!! ;oD
Men på Hamnmaggan vare visst också tjejer som stötte på MIN tjej... vaffan...
Livet är hårt när man har en het flickvän! :oS
På hemvägen diskussion om detta.
"Hon var juh ganska fräsch. Alltså hon var skitfräsch."
Jaha... ok... Sen förstod Mickis inte varför jag var sur. Och när vi pratade om det hemma sen så somnade hon mitt i... Tvärs över sängen som vanligt, åt fel håll, PÅ täcket. Och det går juh inte att väcka henne eller rubba på henne. Så jag fick klämma mig in under täcket lite på sidan, bäst det gick. Pissed.


Kvällens mupp: Den som försökte tutta ihop min flickvän med en annan brud utan att kolla läget först. Hon har juh redan en tjej och är nöjd som fan med det hon har!! Så det så!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Jag vill bara ha dig! Älskar dig baby!! =D puss puss

2010-02-05 @ 11:25:28
Postat av: Oh Mira

♥ Aawww, I love you too baby!! ♥

Fetingpuss

2010-02-05 @ 12:25:26
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0