Spaghettigratäng = BRA matlåda!

Torsdag 28 Januari:

Får iväg flickvännen till jobb på morgonen. Själv är jag ledig.
Går och lägger mig igen nrä hon gått.. men börjar få ångest över att jag inte betalat mina räkningar. Så tänder lampan igen och tar tag i detta.


Efteråt är jag inte trött. Bara fortsätta att slösurfa då.
Typ pank. Men inte lika mycket ångest iaf.

Men man kan juh undra vafan man sitter för och betalar för saker man inte använder ändå... onödiga kostnader är fan dumt, jupp... :oS


Spaghettigratäng är grymt bra som matlådor, för det är fan gott att värma på i efterhand!!!
Och min fetaostsallad var grrrreat!!! ;oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0