Soft fylla...

Fredag 29 Januari:

Jag är ledig.
Sitter hemma och degar.
Hittar tacorester från förra helgen (tror jag?), mumsig lunch!! Dock lite torrt och gammalt, hahah... But still, it was tacos! Food! :oP

Efter jobbet kommer min flicka över.

Jag städar lite. Och klantskalle som jag är så lyckas jag juh såklart göra illa mig! Det är INTE meningen att jag ska städa!!! Slår fingret i sopnedkastet och det börjar blöda som fan... :o/


Sen är det dags för nya fräscha tacos som Mickis som köpt med sig! MUMS!!! :oP

Och så blir det lite dricka med, heheh... Breezers och öl, yey. Breezers är som godis!!!

Sen kör vi karaoke på fyllan... i våra slacker outfits.. soft kväll. Hehh... :o)



Och här erkänner bitchen, det som vi alla redan visste:


Japp, där hör ni, jag är starkare än henne!!! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Rubenrachel

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 11:09:41
URL: http://rubenrachel.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0