Melodifestival - deltävling 1

Lördag 6 Februari:

Hemkomna frå kryssningen då...
Börjat supa vid halv nio-tiden på morgonen på båten och sedan fortsatt hela dagen...
Tur vi fick skjuts hem från terminalen av Ola, för annars hade det blivit jobbigt - och tight med tiden!!! För nu kom vi hem till mig JUST till när Melodifestivalen började och när några av mina andra gäster (som inte varit med på kryssningen) kom!
Ja, det är alltså dags för första deltävlingen i Melodifestivalen!!! :o)
Jag måste dock erkänna att vi som varit på kryssningen var något för packade, så det blev rätt stökigt att kolla på Melodifestivalen... hahah... Koncentrationen var väl inte på top där.. ;o)

Alkohol införskaffat på kryssningen...
Nya Koskenkorva Lakritsi, istället för det gamla goda Koskenkorva Salmiakki. :o)
Hade bara 5 shotglas, så fler fick det inte bli... taskigt fall liksom... vem får bli utan, hehh...



Daniel är nybliven singel och efterlängtad på festen, hehh...
...men alltså - Mickis vänta nu.... ;oS




Polispådrag utanför!




Jenny korkar upp sitt rödvin, fast hon inte ens gillar rött...
Jag tyckte den luktade tveksamt...



Bojana övar på Jennys posetips, hahah brudar! ;o)



Och så poseras det tillsammans...



Och Jenny tvingar mig med...
"Kolla, vi blir alltid bra tillsammans!" Ehhh va, nej... shit alltså...
Jag = Inte alls på topp, inte för fem öre!!
Så jävla schleten... här typ 15 timmar efter att man klev upp på båten på morgonen och började festa... Shit... Som synes orkar jag inte ens försöka sträcka på mig och se lite vacker ut, hell no...



Hahah, det ser ut som Mickis gör nåt busigt bakom min rygg... typ busted..!?



Mickis och Daniel dansar...






Jag demonstrerar vad raggaren gjorde på mig varje gång han gick förbi mig på båten. ;oP



Hahah, Jenny stänger inte av kameran när hon ställer ner den på bordet, utan den står där och filmar och får med vår fyllekonversation... Shit...



Och så hängde jag tydligen med på "Fota brösten"... Fråga mig inte varför... :oS
Men eftersom jag nu gjorde det får jag väl bjuda på det nu också...



Jag är nog också sugen på att kramas... :oS



Hahah, alltså jag fattar inte riktigt vad Jenny håller på med... men tydligen vill hon leka reporter på fyllan och får för sig att intervjua mig och Mickis...
Jag är dock bara oseriös och dryg... Mickis såklart söt som vanlig. ;o)



Mickis spelar gitarr och sjunger...
...vi andra är bara helt fucked up sjuka i huvet... snacka om mongon!
Mmm ja vi är fulla!!!
Detta är typ 16 timmar efter partystarten på morgonen.. Shit, att man fortfarande lever... Hahah...



Mmm Jenny var inte med på filmen men hon är också mongo!!




Ehh ja, fråga inte... powernap!? :oS




Mer dans...




Och mer mys...





Nån som gillade min lampa eller...!? :oS

Vems finger? Jennys!? Jag vet inte...



Just när mina gäster skall dra hemåt lyckas jag med att bita fel när jag äter min kära Suku Laku...
...så det bara smäller till med tandvärken igen!! :'o(
Så jag ligger i sängen och försöker hålla mig från att börja grina, på riktigt alltså...
Mickis får säga hejdå till gästerna och sedan ta hand om mig!

För övrigt är jag och Jenny osams också vid det här laget...
...men det är ändå ingen idée att försöka bli sams på fyllan...


Vilken kväll!!!
Varför får man för sig att man klarar av en sån här utdragen fylla... hahhah... jaja... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Disa

Fucking embarrassing säger jag bara!

2010-02-22 @ 13:52:48
Postat av: Oh Mira

Vilket då??

2010-02-22 @ 14:03:49
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Disa

So sad you have to ask... vad har du lagt upp för bilder...come on!!!

2010-02-22 @ 15:15:16
Postat av: Oh Mira

Yeah what ever...

2010-02-22 @ 15:18:08
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha... roliga bilder! Men videosarna fungerar inte.....

Fast fattar inte heller vilka bilder som menas.. :P

2010-02-22 @ 21:02:23
URL: http://www.jenniboy.se
Postat av: Oh Mira

Jenny videosarna funkar juh visst... är nog bara din dator... Du får prova igen hemma! :o)

Tjaadu kan man juh undra sig om bilderna, nån är visst känslig...

2010-02-25 @ 09:03:38
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0