KRYSSNING!

Fredag 5 & lördag 6 Februari:


Möter några av de andra vi skall åka på kryssning med på tåget upp till stanvid fyra-tiden...
Blir McDonalds-käk på vägen...
Och sedan Siljaterminalen i Värtahamn!



Galaxy skall vi åka med!




Vi är alltför tidiga i hamn, så öl i väntan - eller cider för mig då. :o)

Och så äre ett gäng unga killar som glor på oss som fan... humm, jag förstår hur den här kryssningen kommer att bli alltså... Shit... jaja... Glo på ni bara...

Väl på båten, direkt upp på tax-free'n och alkoholintaget kan fortsätta nere i hytten!

Fortfarande osminkad och risig...men nu äre snart dags att fräscha upp sig lite! :o)



Hahah, just påstigna men redan ser det ut såhär i hytten!!! :oS
Nu är det dags för oss att byta om och sminka oss.. osv osv...
Anna var ambitiös och hade tom med sig en fön!! :-O



Några flaskor breezers senare...
Äntligen ombytt!! :o)



Mmmm JA, jag är kär... Måste alltid glo på henne... men vaffan, hon är så fin!
Vad vi glor på, TV:n... Let's dance!



Jag ser helt jävla mongo ut, som en utomjording typ.. men jaja.. :oS

Och så Annas spill direkt! :oP



Kramkalas!! Eller hångelparty!? :oS



Det är kärvänligt värre...
..och Mickis blir lite sotis också när hon kommer tillbaka från sin cig och en kille sitter med armen runt mig.
Jag har förklarat att jag och Mickis minsann är ihop, typ femton gånger... men han hajar inte.
Jag tycker typ: "Hjälp!" och det gör hon väl också lite motvilligt och drar bort mig därifrån... men det slutar såklart med att vi blir erbjudna ytterligare en trekant.. LOL!




00:23 inne på toaletten kommer jag på;
Åå jag har juh inte tagit kort på hur jag ser ut idag!!!
Mmm alltid lika fint när man redan är aspackad, hahah...




Nordman uppträdde.







Dags att äga dansgolvet lite...
Det är ett coverband som kör lite rocklåtar...





Och så ett av alla tusen trekantsförslag vi fick... Ja många erbjudanden blev det!!!!!



Men nej, vi gick ner till hytten ensamma, jag och Mickis.
Och Mickis körde ut Anna från hytten. "Du får sova i den andra hytten".
Anna: JAG VISSTE ATT DET SKULLE KNULLAS I DEN HÄR JÄVLA HYTTEN!"
Varpå hon snällt packar ihop sina saker och sover i den andra hytten, hehh...
Men sen så blev det lite konstiga saker som följde på det hela...och det slutade med att Mickis däckade i nederslafen medans jag sur klättrar upp på överslafen och sover där!

På morgonen kommer Latte och bankar på hyttdörren strax efter 8!!! Shit...
Vi vaknar med följande syn: :oS
En tatuerad karl... ehh vänta här nu, tänk tänk... hahah...
Ja just det, han har tagit Annas plats eftersom hon sov i den andra hytten... okej. :o)



SÅ JÄVLA FRÄSCH på morgonen. Bakis som fan och en hemsk jävla tandvärk!
Bara smälla i sig värktabletter!!
De andra knäcker sig en varsin öl!! Hahah...
Jag avvaktar med drickat tills värktabletten slagit i och tandvärken lagt sig... sen jävlar är jag också med!!! :oP



Mickis lånar Åsas högklackade och knallar runt i dem och underkläder hela morgonen...
Senare åkte även mina smycken på. Hon tog mina örhängen, halsband och armbanden...
Mickis, min lilla Playboy-bunny! ;oP
Jag fick dock inte göra det samma. Hon förbjöd mig att gå runt i underkläderna, ehh...
"Du är för het för det!" Ehhh oookey... :oS

"Alltså har ni sett min ass eller!? Fattar ni va het den är!!? Titta då!!"
Ehh älskling, JAG VET! Hela du är!! Men spara det där till mig bara snälla... ;o)


Har massor av bilder på min heta flickvän... men dem får ni inte se!!
Tjiiii fick ni!! ;oP

Alla små gnagarna fick sig dock en titt av min Playboy-bunny...
...och typ grannarna med, eftersom hon sprang i korridoren mellan hytterna också... hahah...



Åsa visar upp sina självlysande trosor...



Nej, nu har vi nog druckit tillräckligt i hytten!!
Dags för ombyte och sminkning... måste upp och röja...
Klara att gå 12:54, KBK, kör bara kör...










Den där kundvagnen var fan farlig!!!
Speciellt kul var det juh när Mickis satt i den, jag satte mig i hennes knä och Åsa sköt på, FORT...
Både jag och Mickis ser en tröskel närma sig och Åsa bara springer...
"Stop, stop, stop"... Nej hon stannar INTE!
Vi förbereder oss på att vi kommer FLYYYYGA a la Jack ass... SHIT!
Men det gick bra, vi åkte bara ut, helskinnade!
Åsa: Joo jag såg också tröskeln...
VAAAH!?!?... hahah, evil!!!






Här hängde Mickis upp och ner...men jag hann inte med med kameran.. :o/



Öl, öl, öl... och raggaren.



Senare ner i hytten igen.
Med ett snabbstop in i en grannhytt, dit vi blir inbjudna.

Väl i vår hytt igen sen så däckar Mickis typ en timme innan landgång! :oS
Får inte liv i henne trots mågna ihärdiga försök..
..tydligen är jag för snäll.
Slutade med att Åsa fick ge Mickis några käftsmällar!!
Sedan går de andra upp och av båten. Jag och Mickis går sist och upptcäker att Åsa glömt i princip all sin packning i hytten, så vi får bära med det upp...

Vi kommer iaf till slut av båten allihopa och vi skiljs åt.
Ola skall hämta och skjutsa hem några av oss hem till mig för efterfest, så vi ställer oss och väntar på honom ett tag. Han är lite sen eftersom han åkt fel. Men vi hinner juh dricka lite mer öl. Hahah...

När Ola dyker upp sen består bilfärden till Södertälje mest av ungefär följande fraser från Mickis käft, om och om  och om igen:
- "Ola är så jävla bra, han är bäst!"
- "Har ni sett vilken het flickvän jag har!?"
- "HÖJ!"
Inte bara till oss i bilen utan även i telefon till folk...Shit alltså... hahah...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0