Kladdkaka!! ♥

Torsdag 4 Februari:

Jag har tagit ut lite semester från jobbet och är ledig hela den här veckan...


Idag får jag besök av Daniel.
Eller först plockar han upp mig, så vi kan handla lite käk...
Blir SEN frulle, typ via tretiden...
Crossainter och O'boy... MUUUUUUMS!!!!



Och så gifflar också!

Och sedan bakar Daniel kladdkaka med framåt kvällen. NICE! :o)




Film och kladdkaka med Daniel då. :o)


Samtidigt lyckas jag "tjaffsa" med Mickis per SMS... 
Hon är dramaqueen på hemvägen från jobbet och säger lite fel saker som jag reagerar på...
Sen är hon och kollar på hockey och dricker öl.. och vi fortsätter... *suck*

När hon kommer hem till mig sen på kvällen pratar vi. Men det slutar med att hon somnar mitt i. Orka. Jag blir sur så klart. Och ännu surare över att hon i vanlig ordning ligger tvärs över sängen, på täcket.. så jag kan inte lägga mig och sova ordentligt själv... och henne går det inte att rubba på såklart!! :o/
Grinig...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0