Julbord med jobbet

Torsdag 25 November:

Micaela är hemma, sjuk från jobbet. Och jag är ledig idag.
Vi har inte rört oss utanför lägenheten och därmed gapar skafferiet rätt tomt. :oS

Bestämmer mig för att baka scones till brunch! :o)



Till kvällen sen måste jag tyvärr ta ett steg ut från hemmet.
Ikväll är det julbord med jobbet!
Det är inte direkt trevligt väder att bege sig ut på.. snöstorm. Man vet liksom inte om man kommer att komma fram eller inte... Och jovisst blir jag någon minut sen... :oS



Vi har julbord uppe på Torekällbergets värdshus.



Känns konstigt att äta julmat redan i November!! :oS
Man är liksom inte så taggad för jul än...



Men maten går ner. Och show är det till middagen.




En jäkla massa mat går det ner...
...och ett glas rött till det.




Men sen är jag sugen på att dricka årets första julmust!
Som till min besvikelse inte är kall... :o/



Någon komiker..?



Sansade mig lite till efterrätten. Marängswisch... ;oD
Ja alltså det fanns typ tusen olika saker att ta...



Michael Jackson-tribute...



Avslutningsvis i showväg är det glamrock som gäller...




Och sen är det hemgång!
Jag promenerar neråt mot stan.... i snöstormen...




Blir ett stopp vid Dalahörnet innan hemgång.
Och ett par Breezers slinker ner... ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0