Mina cupcakes = science experiment gone bad!

Lördag 30 Oktober:

Jobbar först hela dagen.
Sen får vi besök. Svärmor kommer över och tittat på hockey med Micaela. Och jag och Jenny bakar i vår tur, cupcakes.
Bakandet går åt helvete, rent ut sagt åt helvete alltså!
Vet inte vad fasiken jag pysslade med nu... Testar nytt recept och halvvägs upptäcker jag att det saknas bakpulver i receptet... hummn... får räkna ut själv hur mycket det ska vara då... och så kör jag i det då, 4 msk bakpulver... EEEHHHH vänta nu, vad gjorde jag nu..!?!? 4 MATSKEDAR BAKPULVER... Ja det fattar man juh kanske hur det skulle gå, hahahahahaaaaa... Försök inte hemma!! Looked like a science experiment gone bad i min ugn!! :o/ Tyvärr inga bilder på det, för ja datorn har svalt dem och tagit med dem i graven... :o(
Mmm så kan det gå när huvudet inte är riktigt med... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0