Min tur att få feber...

Lördag 27 November:

Jag jobbar helg. Och som att det inte suger tillräckligt som det är så har jag blivit ordentligt sjuk nu. Har feber, ont i halsen som fan, öronen och typ hela kroppen!! När jag hostar gör det så ont att jag håller nästan på att spy, börja grina och vilja ta livet av mig, ja nästan alltså...
MEN jag jobbar juh som sagt - och ingen kan komma in och jobba istället för mig! Så jag får helt enkelt stå ut och uthärda dagen.. :o( Men imorgon tänker jag stanna hemma och vara sjuk!!!


Efter jobbet, när ja gkommit hem, tar jag och vispar ihop en pepparkaksdeg lite snabbt.
Måste förbereda för imorgon, adventsmys. ;o)



Sen blir det tacorester till middag! ;oP



Jag spelar lite på kvällen...
...men mest hänger jag bara. Ligger och muppar i soffan. Känner mig inte alls bra. :o(



Och älsklingen ockuperar både TV:n och laptopen.
Hockey och poker.



Blehhh... hata att va sjuk!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0