Jävla idiot på BudJet...

Onsdag 3 November:

Och så vare jobbdags igen, öppning till stängning.
Upptäcker vid busshållplatsen på morgonen att de tagit bort busskuren. Varför!? Verkar väldigt onödigt, tycker jag! Kul när det regnar... :oS



Jobb vare ja... och varor i mängder idag!
Mmm det här är kvar från igår att packa upp och mer kommer det idag. *pust*



Men det är juh bara att bita ihop, jobba på och se glad ut...



Vår resebokning till Mexico som vi gjorde för ett tag sen blev juh då fel och vi skulle få pengarna tillbaka, vilket vi fortfarande inte fått. Eller ja vi fick tillbaka typ 10% av pengarna men ska juh ha tillbaka allt, dvs 16 000:-, inte jävla 160:- eller vad fan det nu var vi fick tillbaka... Så ringa och köa och tjaffsa med resebolaget är juh också ett roligt nöje! NOT!
Jävla idiot också som jag pratade med på BudJet! Hon sa först själv att de betalat tillbaka 16 000:- till oss, jag nämnde aldrig nån summa... Sen när jag säger att vi inte alls fått tillbaka det, ja då börjar hon slingra sig och snacka en massa skit om att de aldrig dragit den summan från oss ens... Eeehhh nehe, vart fick du summan ifrån nyss då och varför påstod du att det betalats tillbaka till oss då!?!?! Pucko!! ARG!!
Inget löst angående flygbiljetterna idag heller då...
Prata vidare med banken då, som också säger att BudJet visst dragit pengarna från oss. Får se om vi behöver polisanmäla dem....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0