Jag inventerar!

Tisdag 16 November:

Jahap, det är jobbdags igen. Och det blir en långkörare på 12 timmar idag! Ska öppna och stänga butiken, samt inventera innan öppning!
Hinner dock tjaffsa med älsklingen på telefon innan dess. Bra start på dagen... :oS Men det är så jobbigt att va ifrån varandra!!!

I princip hela arbetsdagen består sen av inventering...



Hinner iofs med en del "roliga" kunder också...


Ett exempel...

- "flickan jobbar du här?"
 "Ja."
"Jag vill ha den här skon i stl 39."
 Kollar... "Tyvärr är den slut."
"Snällaaaa.."
"vi har tyvärr inte kvar den storleken." ...
"Snällaaaaaa..."
"kanske nån annan modell..." ...
"Snälllaaaaa..."
Men vaffan okejdå, bara för din skull och för att jag är så jäkla snäll, jag ska trolla fram ett par, voila!!!


Efter den långa arbetsdagen sen så parkerar jag mig hemma i soffan tillsammans med Bebis.



Ja det är juh som att ha en svans. Hon är efter mig HELA TIDEN. Helst PÅ mig också.



Det är svårt att göra något annat samtidigt som man gosar med henne, för hon vill gärna använda ens armar och händer som kuddar! Jävla bortskämd katt det här!



Patetisk man är, som sitter hemma själv iförd älsklingens tröja och saknar henne.
Gosar med katten som tröst. :oS


Kvällen avslutas med chat på webcam med min älskling!
Så skönt att få se henne!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0