Hon lämnar mig... :o(

Söndag 14 November:

Idag skall jag då jobba igen...
...men först frukost med älsklingen! För hon skall juh åka iväg idag medans jag är på jobbet, på affärsresa till Holland. :o/





Efter att ha sagt hejdå till Micaela åker jag då till jobbet.
Där har jag visst lite presenter väntandes på mig!
Jag har vunnit några tävlingar! :oD
Gissade rätt på en budgetgissningstävling, när på året vi skulle nå en viss summa. Den som kom närmast skulle vinna - och jag prickade in det på dagen! ;oD
Sen så vann jag också en kundklubbstävling. :o)



En pocketbok, godis och valfria skor fick jag. :o)

Nu startar vi nästa tävling då! Bingo!
Men jag tror att det skulle kännas väldigt konstigt om jag vann den också!! Så jag chillar nog på den här tävlingen, känns bäst så... :o)



 Dagen på jobbet känns lite motig då jag vet att min älskling åker bort under dagen och inte kommer att vara hemma när jag kommer hem sen... :o(

Såklart på hemvägen sen så är min buss sen, så jag hinner inte byta buss. Får gå hem från stan... och självklart blir det broöppning just när jag ska gå över. Självklart! :o/



Kvällen hemma känns ensam. Tur Bebis finns som sällskap.



Och Bebis är riktigt kelig. Hon är på mig som klister.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0