Första advent

Söndag 28 November:

Första advent! :o)
Och jag är hemma från jobbet sjuk... :oS
Inte så värst trevlig start på dagen heller för jag och älsklingen tjaffsar igen... Orka.

Och inte blir det nåt pepparkaksbak idag som planerat, för pepparkaksdagen har blivit alldeles för hård! :o/
Och jag är sjuk, så orkar inte riktigt ändå...

Tur jag iaf varit smart och handlat beklser också, så man får lussebulle åtminstone!
En väldigt ful lussebulle visserligen men smakade rätt okej ändå. :o)



Första adventsmys blev det iaf. Och lite julpyntning! :o)

Och sen så visar Micaela prov på sitt spelberoende.
Hon spelar på laptopen och mobilen samtidigt! :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Kasparana

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-08-23 @ 09:56:26
URL: http://kasparana.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0