Finaste!! ♥ ♥ ♥

Söndag 7 November:

I princip hela dagen spenderas i sängen. Vi är bakis. Och vi tjaffsar. :oS
Och vi väntar på att det skall bli kväll....
...för idag har vi fått klartecken att man får komma och titta på lillflickan Loui! Och då kommer juh såklart hela tjocka släkten att åka dit antar jag - och jag vill inte gå dit och slåss om babyn, utan väntar hellre lite så vi kan få lite egentid där sen istället. Ja jag räknar ut att alla andra kommer åka redan under dagen. Och jag har rätt! :o)
För när vi sen blivit sams och det blivit kväll och vi äntligen åker hem till Sanna och Marko i Tullinge så är vi dom ända där. Skönt! :o) Inte så jag inte vill träffa släkten men idag vill jag bara få hålla i babyn! ♥ ;oD

Så här söt är hon! ♥
Lite kinkig men attans så söt!




Faster måste få hålla i lillflickan! ♥





Och över till Micaela...



♥ ♥ ♥



Naawww lite hungrig och lessen lilltjej... hon vill bara till mamma och äta!
Man skulle kunna tro att det där skrikandet fick en att bli lite avskräckt... men icke, no way.



♥ ♥ ♥ Blir så lycklig av den här bilden, "snart" kanske det är vår egen där i famnen. ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥



Över till pappa en stund.
Och shit vad jag tycker han liknar min pappa! ;o)



Stolt pappa! :o)




Loui provar sin vagga lite... men det var inte så roligt, hon vill hellre tillbaka till mamma.
Och för vår del börjar det bli dags att åka hemåt och sluta störa!
Dåligt samvete för att vi inte tog med oss mat som jag tänkte från början... men sen fick jag för mig att de säkert hade hunnit käka redan, att det bara var vi som var sena och i så fall kunde vänta till efter besöket... :oS



Blir iaf McDonalds på hemvägen då. Gott! ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0