CRASH BOOM BANG, R.I.P. MY PINK LOVE!

Söndag 31 Oktober:

Jobba igen då.
Man blir fan sne när man släpar upp sig ur sängen på morgonen för att gå och knega och så möter man ett gäång tanter som mycket väl hade kunnat ligga och dra sig i sängen men som istället är ute på tipspromenad! Vaffan skärp er! Hahah...




Efter jobbet är det tacodags. Kvar tacos från igår. :oP



Sen händer det som inte får hända!
Min laptop kraschar!!!! Bokstavligt!
Micaela råkar komma åt den när den står på soffarmstödet och laptopen åker i golvet, igen. Inte första gången den åkt ner... men den här gången går skärmen sönder! Bye bye min rosa laptop!
Okej den var juh på väg att haverera så det var väntat att vi skulle behöva köpa en ny. Men det tråkiga är juh att jag inte hade hunnit bränna ner alla mina miljoner bilder jag fotat! Hade juh just börjat med det men inte hunnit klart eftersom skivorna tog slut. Fan också! :o/

Måste få hjälp nu att försöka plocka ut hårddisken och få mina bilder på det sättet. Jag har ingen aning själv om hur man kan göra. Och jag vågar inte be nån om hjälp heller,
orka va värsta pain in the ass liksom... :o/
Får va utan mina bilder då än så länga...
...men det känns jävligt jobbigt, för det är nog hundratusentals bilder, utan att överdriva. Från flera år. :oS

Ahhja... kvällen i övrigt då.
Vi spelar på varsin iPhone. Ehh ja... Hahah..


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0