Välbehövd lugn hemmakväll!

Måndag 2 Augusti:

Då var Pride över nu då.
Och jag kommer behöva rehab snart om vi int eslutar supa såhär... :oS Så nu fåre banne mig bli slut på det här! Vi är ändå båda, Mickis och jag, jävligt trötta på det här festandet... Alltså det är såklart kul att festa ibland men nån måtta fåre fan va...

Jaja, bakismat på Tapco med Jenny.
Först sallad och bröd...



Sen åt jag kyckling souvlaki. Yammi.

Mickis tog Amerikansk pizza... men de gjorde fel med hennes mat,
så hon fick snällt vänta medans jag och Jenny åt upp vårat. :o/


Resterande dagen då...

Klippte av mig mina långa naglar. Funkar juh inte... Så nu fick det bli kort igen. Sörjer dem lite, var juh fint.. men funkade bara inte att ha dem... ;o)

Spelat Kungen på datorn en MASSA!

Och laddat för att våga ringa och boka den där tiden för fertilitetsutredningen!! Jobbigt och nervöst att ringa om sånt... och jag som verkligen hatar att ringa och prata i telefon med folk, uschh... Men det kommer vara värt det sen juh... ;o)

Jaa... en välbehövd lugn hemmakväll ensam med älsklingen, skönt!!!

Kvällen avslutas med xbox-spelande, me likey! :oD
Lirar mitt favoritspel med sötnosen. Rainbow Six Vegas 2. Vi börjar köra igenom storyn. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0