Nätshopping...

Börjat morgonen med att nätshoppa.
Hoppas älsklingen inte blir arg eller besviken på mig nu. :oS
Men något måste jag få unna mig - för på måndag ska jag på en äcklig jävla "kvinnoundersökning", hahhah, på Barnmorskemottagningen... Huuuaaaa, bävar! :o(
Lite shopping muntrar alltid upp. ;o)

Dessa två klänningar (samma i olika färg) som jag varit sugen på ett tag nu
men som varit slut i min storlek
var nu på REA och båda hade kommit in i min storlek.
129:- istället för 349:- makes me a very happy girl - hur kan man motstå att handla då!? ;oP



Sen så blev det även ett par partypjuck till hösten. Me love leopardmönstrat och me 99:-! ;oP

Och så blev det de där med päls till vintern... :o)  
De kommer dock först i slutet av November och skall inte betalas förrän då... :o)


Näää, nu kanske man skulle ta och göra nåt vettigt istället, typ gå ut och jogga... :oS
Mmm jag är alltså ledig idag...
Har bestämt träff vid 12 på torget med Jenny.
Då skall vi gå runt i affärer, HAHAHAH mmmm jag ska hålla i plånboken, loooovar... Förutom hos optikern då - för förhoppningsvis hittar jag något jag gillar där! Skulle verkligen behöva nya glasögon nu, eftersom jag slog sönder mina för över 1½ år sedan nu... :oS
Ja men tills dess, jogging vare ja... ooorrrrka... :'o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhh, dom är sååååå fina dom där klänningarna! Kommer va superfina på dig! Och leo-pjucken är såååå sköna...har ju dom i rött...

2010-08-27 @ 15:31:50
Postat av: Oh Mira

Ååå har du sånna i rött... :o) Skönt att höra att de är sköna! Jag antog att de skulle vara det. De var juh int eså hiskligt höga heller som jag egentligen brukar föredra, "bara" 9cm, men så jäkla fina så jag var tvungen att ha dem iaf! ;oP



Tack söt, ja jag hoppas de kommer va fina på. För de är ju så söta!

Fast den svarta har jag faktiskt provat på en gång i somras men köpte inte den då... och fick ångra mig... :oS Men nu, nu är dom på väg hem till mig... YEY! :oD

2010-08-27 @ 16:05:28
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0